Borászat Marketing
  • Kezdőlap
  • Referenciák
  • Blog
  • Kapcsolat
2017.11.11.

Autizmussal élő fiatalok rajzai díszítik a magyar borok címkéit

Autizmussal élő fiatalok rajzai díszítik a magyar borok címkéit
2017.11.11.

Vásárolj belőlük, mert ezzel a művészetterápiás foglalkozásaikra adsz pénzt.

Különleges köntösbe öltöztek a borosüvegek: a Bolyki, az Etyeki Kúria, a Gilvesy, a Luka, a Konyári és a Vylyan borászatok palackjait autizmussal élő fiatalok színes, vidám rajzai díszítik.

A limitált példányszámú borok az Autistic Art Alapítvány és a résztvevő borászatok együttműködése keretében születtek meg és egy jó ügyet szolgálnak: az önálló életvitelre nem képes, autizmussal élőknek segítenek emberhez méltó, teljes életet élni.

Az együttműködésben résztvevő hat borászat közös nevezője – a magas minőségű borok készítésén túl – a társadalmi felelősségvállalás hangsúlyos szerepe. Az autizmussal élő fiatalok rajzai egyediséget, egyéniséget kölcsönöznek a boroknak. Egy ilyen palack baráti, családi körben való felbontása – ismerve nem csak a bor, hanem a címke készítőjének történetét is – még különlegesebbé, emelkedettebbé teszi az élményt.

mondta Nádasi András, bormarketing-szakértő.

A kutatások szerint mára minden 68. ember autizmussal él. Ez az egyik leggyorsabban növekvő fogyatékosság. Sokan közülük önálló életvitelre nem képesek. Őket segítik a lakóotthonok, melyek viszont folyamatosan nehéz anyagi helyzetben vannak. Az Autistic Art Alapítvány pedig ezt a tíz, civil fenntartású lakóotthont támogatja már 10 éve.

mondta Bella Viktória, az Autistic Art Alapítvány ügyvezetője.

Az Autistic Art egyik célja, hogy megmutassa: autizmussal élő fiatalok közreműködésével is készülhetnek minőségi, művészi értékkel bíró termékek. A különleges művészeti foglalkozások pedig terápiaként és egyedi forrásteremtésként is működnek.

A program az országban egyedül biztosít művészetterápiás foglalkozást kortárs művészeti szemlélettel. A foglalkozásokra nagy szükség van, hiszen az autizmussal élők jellemzően nem összefüggésekben, kontextusban gondolkodnak, sokkal inkább képszerűen. 40 százalékuk például egyáltalán nem beszél.

Azok a fiatalok, akik kevéssé tudják kifejezni magukat, a rajzaikkal megmutathatják, hogy zártságuk mögött ki is rejtőzik valójában.

A művészeti foglalkozásokon születő rajzokat jótékonysági aukciókon és kiállításokon mutatja be az alapítvány, és a kiemelkedő alkotások jelennek meg az Autistic Art designmárka minden egyes termékén.

szeretlekmagyarorszag.hu / Mervai Márk

Előző bejegyzésHoldvölgy pincészet, Tokaj: a Mennyországban is ilyesmit ihatnakKövetkező cikk Kedvenc kampányom

Bormarketing blog

Cikkek, hírek, nyilatkozatok és ügyfélmunkák borászati témában.

Kategóriák

  • Borászat
  • Bormarketing
  • Jótékonyság
  • Jubileum
  • Kereskedelem
  • Kóstoló
  • Ügyfélmunka

Bejegyzések

Az “Olaszrizling szerintünk” margójára2023.02.08.
Taroltak a pannonhalmi borok a III. VinÓváron2022.10.01.
Interjú Dr. Mészáros Gabriella nemzetközi borakadémikussal2021.10.08.

Elérhetőségek

Nádasi András
Bormarketing szakértő
Budapest, XI. kerület
+36 30 870 1692
nadasi.andras@boraszatmarketing.hu

Hírek, cikkek

Az “Olaszrizling szerintünk” margójára2023.02.08.
Taroltak a pannonhalmi borok a III. VinÓváron2022.10.01.

Blog kategóriák

  • Borászat (9)
  • Bormarketing (5)
  • Jótékonyság (2)
  • Jubileum (1)
  • Kereskedelem (4)
  • Kóstoló (3)
  • Ügyfélmunka (9)
boraszatmarketing.hu © 2023

Blog kategóriák

  • Borászat
  • Bormarketing
  • Jótékonyság
  • Jubileum
  • Kereskedelem
  • Kóstoló
  • Ügyfélmunka

Hírek, cikkek

Az “Olaszrizling szerintünk” margójára2023.02.08.
Taroltak a pannonhalmi borok a III. VinÓváron2022.10.01.
Interjú Dr. Mészáros Gabriella nemzetközi borakadémikussal2021.10.08.

LinkedIn